Client tevredenheid

vanuit onze enquete die wij jaarlijks houden zijn een aantal punten naar voren gekomen waar top thuiszorg aan kan werken. Deze zullen hieronder beschreven worden, waaruit aanbevelingen naar voren komen. Over het algemeen zijn de clienten erg tevreden over top thuiszorg. Wat opviel was met name de hoge gelijke score bij een aantal vragen (100% unanimiteit). hieruit kunnen dan ook goede conclusies getrokken worden.

Aandachtspunten:

- informatie verschaffing met betrekking tot de mogelijkheid van woningaanpassingen.

- 25% van onze cliŽnten ervaart zo nu en dan eenzaamheid, het is belangrijk dat top thuiszorg dit zich realiseert en hier op inspeelt.

- 55% van de cliŽnten zegt onvoldoende geÔnformeerd te zijn over de rechten, medezeggenschapsraad en klachten. Ondanks dat dit in hun zorgmap beschreven staat.

Positieve punten:

- alle clienten vinden dat hun woonruimte goed wordt schoongemaakt.

- alle clienten zijn tevreden als het gaat om veiligheid in en om het huis.

- alle clienten weten hoe ze topthuiszorg moeten bereiken, zowel binnen als buiten kantoor tijden.

- alle clienten kunnen zich redelijk tot goed redden in hun woonsituatie met de hulp van topthuiszorg.

- clienten ervaren voldoende persoonlijke aandacht en emotionele steun.

- de clienten vinden het erg prettig dat er een vaste hulpverlener is.

- de clienten van topthuiszorg ervaren met name het houden van de eigen regie en flexibiliteit van de hulpverleners als erg prettig.